Rezultate chestionar pacienti

iulie – decembrie 2022

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 31.12.2022

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANLAIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: iulie – decembrie 2022
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  15
  6. Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 11
  7. Numar chestionare completate online: 3
  8. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  9. Au răspuns la chestionare: 14 pacienţi
  10. Performață pagina web analimed.ro 01.06- 31.12.2022: Vizitatori unici 10,8 K / Afișări pagină 38000

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:

 

Intrebarea despre….

Nr. chestionare / % punctaj obtinut

FB B
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize 14 / 100% 0
Comportamentul personalului 14 / 100% 0
Modul de recoltare probei biologice 13 / 94% 1
Consilierea pacientului 13 / 94% 1

Nota: maxim=100%,  minim=80%

2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 11 / 3

3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

31.12.2021
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.