Rezultate chestionar pacienti
ianuarie – iunie 2022
Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor
Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 30.06.2022
- Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale ANALIMED
- Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
- Perioada sondajului: ianuarie – iunie 2022
- Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
- Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie: 20
- Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 15
- Numar chestionare completate online: 2
- Numar chestionare cu răspuns anonim: 0 (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
- Au răspuns la chestionare: 13 pacienţi si 2 medici
- Performață pagina web analimed.ro 01.01- 30.06.2022: Vizitatori unici 23200/ Afișări pagină 32000
Evaluare rezultate şi concluzii:
S-a cerut cuantificarea activităţii din laborator:
Intrebarea despre…. |
Nr. chestionare / % punctaj obtinut |
|
FB | B | |
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize | 17 / 100% | 0 |
Comportamentul personalului | 16/ 94% | 1 / 6% |
Modul de recoltare probei biologice | 17 / 100% | 0 |
Consilierea pacientului | 17 / 100% | 0 |
Nota: maxim=100%, minim=80%; F.B = foarte bine, B = bine.
Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 17 / 2
In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea laboratorului. Au fost pacienţi care au avut recomandari de îmbunătățire a activității. Conducerea Analimed a luat act de recomandarile efectuate și acolo unde sunt justificate le va implementa.
30.06.2022
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator