Rezultate chestionar pacienti

ianuarie – iunie 2021

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 30.06.2021

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANALIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: ianuarie – iunie 2021
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  30
  6. Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 26
  7. Numar chestionare completate online: 2
  8. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  9. Au răspuns la chestionare: 24 pacienţi si 2 medici
  10. Performață pagina web analimed.ro 01.01- 30.06.2021: Vizitatori unici 44000 / Afișări pagină 78000

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:

 

Intrebarea despre….

Nr. chestionare / % punctaj obtinut

FB B
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize 26 / 100% 0
Comportamentul personalului 26 / 100% 0
Modul de recoltare probei biologice 25 / 96% 1 / 4%
Consilierea pacientului 25 / 96% 1 / 4%

Nota: maxim=100%,  minim=80%

2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 26 / 2

3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

4. Datorită condiţiilor de lucru generate de pandemia COVID-19, în lunile iulie-decembrie nu s-au distribuit chestionare pe hârtie catre medici trimiţători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale. Acestia au fost rugaţi să completeze chestionar online.

 

30.06.2021
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.