Rezultate chestionar pacienti

ianuarie – iunie 2020

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 30.06.2020

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANALIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: ianuarie – iunie 2020
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  25
  6. Numar de chestionare returnate: 20
  7. Numar chestionare completate online: 5
  8. Numar de chestionare cu  răspuns şi semnatură:  20
  9. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  10. Au răspuns la chestionare: 25  pacienţi
  11. Performață pagina web analimed.ro 01.01 – 30.06.2020: Vizitatori unici 52.682 / Afișări pagină 76.107

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:

 

Intrebarea despre….

Nr. chestionare / % punctaj obtinut

FB B
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize 25 / 100% 0
Comportamentul personalului 25 /100% 0
Modul de recoltare probei biologice 24 /96% 1 / 4%
Consilierea pacientului 24 / 96 % 1/4%

Nota: maxim=100%,  minim=80%

2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 20 / 5

3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

4. Datorită condiţiilor de lucru generate de pandemia COVID-19, în lunile aprilie – iunie nu s-au distribuit chestionare pe hârtie. Pacienţii au fost rugaţi să completeze chestionarul online.

 

30.06.2020
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.