Rezultate chestionar pacienti
iulie – decembrie 2019
Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor
Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 31.12.2019
- Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale ANALIMED
- Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
- Perioada sondajului: iulie – decembrie 2019
- Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
- Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie: 30
- Numar de chestionare returnate: 29
- Numar chestionare completate online: 5
- Numar de chestionare cu răspuns şi semnatură: 29
- Numar chestionare cu răspuns anonim: 0 (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
- Au răspuns la chestionare: 34 pacienţi
Evaluare rezultate şi concluzii:
- S-a cerut cuantificarea activităţii din laborator:
Intrebarea despre…. |
Nr. chestionare / % punctaj obtinut |
|
FB |
B |
|
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize |
28 / 97% |
1 / 3% |
Comportamentul personalului |
29 /100% |
0 |
Modul de recoltare probei biologice |
29 /100% |
0 |
Consilierea pacientului |
24 / 83 % |
5 /17% |
Nota: maxim=100%, minim=80%
2. Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 29 / 5
3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea laboratorului.
31.12.2019
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator
Chestionar pacienti
Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.