Rezultate chestionar pacienti

iulie – decembrie 2019

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 31.12.2019

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul de analize medicale ANALIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: iulie – decembrie 2019
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  30
  6. Numar de chestionare returnate: 29
  7. Numar chestionare completate online: 5
  8. Numar de chestionare cu  răspuns şi semnatură:  29
  9. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  10. Au răspuns la chestionare: 34  pacienţi

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:

 

Intrebarea despre….

Nr. chestionare / % punctaj obtinut

FB

B

Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize

28 / 97%

1 / 3%

Comportamentul personalului

29 /100%

0

Modul de recoltare probei biologice

29 /100%

0

Consilierea pacientului

24 / 83 %

5 /17%

Nota: maxim=100%,  minim=80%

2. Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 29 / 5

3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

31.12.2019
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.