Rezultate chestionar pacienti

ianuarie – iunie 2019

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 28.06.2019

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANALIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: ianuarie – iunie 2019
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  25
  6. Numar de chestionare returnate: 17
  7. Numar chestionare completate online: 6
  8. Numar de chestionare cu  răspuns şi semnatură:  17
  9. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  10. Au răspuns la chestionare: 23  pacienţi

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:
Intrebarea despre….

% mediu punctaj obtinut din chestionare

Calitate rezultate analize

98 %

Dotare / Performanţa / aparatură

91 %

Amabilitate și profesionalism personal

98 %

Timpul de eliberare rezultate

95 %

Modul de eliberare rezultate

96 %

Nota: maxim=5, punctaj total posibil= 100 pct.

2. S-a cerut  opinia despre calitatea serviciilor oferite

Intrebarea despre… Foarte bună Bună Satisfăcător Nu  raspunde
Calitatea  serviciilor

95 %

5 %

0

0

3. S-a cerut opinia despre gama de analize oferite:

Intrebarea despre… Foarte bogată Bogată Acceptabilă Nu  raspunde
Gama  de  analize

88 %

12%

0

0

4. Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 17 / 6
5. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

Elaborat  de  RMC

Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.