Rezultate chestionar pacienti

iunie – decembrie 2024

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 30.12.2024

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANLAIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2023, Imbunătăţire continuă si activități de consiliere.
  3. Perioada sondajului: iunie – decembrie 2024
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriu,  specialitatea paraclinice / analize medicale de laborator , medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  15
  6. Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 10
  7. Numar chestionare completate online: 2
  8. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  9. Au răspuns la chestionare: 14 pacienţi
  10. Performață pagina web analimed.ro 01.06- 30.12.2024: Vizitatori unici 29 K / Afișări pagină 32000

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:

 

Intrebarea despre….

Nr. chestionare / % punctaj obtinut

FB B
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize 12/ 100% 0
Comportamentul personalului 12 / 100% 0
Modul de recoltare probei biologice 11 / 95% 1 / 5%
Consilierea pacientului 11 / 95% 1 / 5%

Nota: maxim=100%,  minim=80%

2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 10 / 2

3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

30.12.2024
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.