Rezultate chestionar pacienti
iunie – decembrie 2024
Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor
Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 30.12.2024
- Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale ANLAIMED
- Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2023, Imbunătăţire continuă si activități de consiliere.
- Perioada sondajului: iunie – decembrie 2024
- Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriu, specialitatea paraclinice / analize medicale de laborator , medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
- Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie: 15
- Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 10
- Numar chestionare completate online: 2
- Numar chestionare cu răspuns anonim: 0 (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
- Au răspuns la chestionare: 14 pacienţi
- Performață pagina web analimed.ro 01.06- 30.12.2024: Vizitatori unici 29 K / Afișări pagină 32000
Evaluare rezultate şi concluzii:
- S-a cerut cuantificarea activităţii din laborator:
Intrebarea despre…. |
Nr. chestionare / % punctaj obtinut |
|
FB | B | |
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize | 12/ 100% | 0 |
Comportamentul personalului | 12 / 100% | 0 |
Modul de recoltare probei biologice | 11 / 95% | 1 / 5% |
Consilierea pacientului | 11 / 95% | 1 / 5% |
Nota: maxim=100%, minim=80%
2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 10 / 2
3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea laboratorului.
30.12.2024
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator
Chestionar pacienti
Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.