Rezultate chestionar pacienti
iulie – decembrie 2021
Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor
Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 31.12.2021
- Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale ANLAIMED
- Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
- Perioada sondajului: iulie – decembrie 2021
- Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
- Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie: 15
- Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 10
- Numar chestionare completate online: 2
- Numar chestionare cu răspuns anonim: 0 (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
- Au răspuns la chestionare: 12 pacienţi
- Performață pagina web analimed.ro 01.06- 31.12.2021: Vizitatori unici 37400 / Afișări pagină 41000
Evaluare rezultate şi concluzii:
- S-a cerut cuantificarea activităţii din laborator:
Intrebarea despre…. |
Nr. chestionare / % punctaj obtinut |
|
FB | B | |
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize | 12 / 100% | 0 |
Comportamentul personalului | 12 / 100% | 0 |
Modul de recoltare probei biologice | 12 / 100% | 0 |
Consilierea pacientului | 11 / 94% | 1 |
Nota: maxim=100%, minim=80%
2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 10 / 2
3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea laboratorului.
31.12.2021
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator
Chestionar pacienti
Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.