Rezultate chestionar pacienti
iulie – decembrie 2020
Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor
Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 28.12.2020
- Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale ANALIMED
- Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
- Perioada sondajului: iulie – decembrie 2020
- Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
- Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie: 15
- Numar de chestionare returnate: 15
- Numar chestionare completate online: 4
- Numar de chestionare cu răspuns şi semnatură: 15
- Numar chestionare cu răspuns anonim: 0 (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
- Au răspuns la chestionare: 19 pacienţi
- Performață pagina web analimed.ro 01.07- 31.12.2020: Vizitatori unici 40230 / Afișări pagină 44478
Evaluare rezultate şi concluzii:
- S-a cerut cuantificarea activităţii din laborator:
Intrebarea despre…. |
Nr. chestionare / % punctaj obtinut |
|
FB | B | |
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize | 19 / 100% | 0 |
Comportamentul personalului | 19 / 100% | 0 |
Modul de recoltare probei biologice | 18 / 95% | 1 / 5% |
Consilierea pacientului | 19 / 100 % | 0 |
Nota: maxim=100%, minim=80%
2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 15 / 4
3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea laboratorului.
4. Datorită condiţiilor de lucru generate de pandemia COVID-19, în lunile iulie-decembrie nu s-au distribuit chestionare pe hârtie catre medici trimiţători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale. Acestia au fost rugaţi să completeze chestionar online.
28.12.2020
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator