Rezultate chestionar pacienti

ianuarie – mai 2024

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 31.05.2024

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANLAIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: ianuarie – mai 2024
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  20
  6. Numar de chestionare returnate cu raspuns si semnatura: 17
  7. Numar chestionare completate online: 1
  8. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  9. Au răspuns la chestionare: 10 pacienţi si 7 medici
  10. Performață pagina web analimed.ro 01.01- 31.05.2024: Vizitatori unici 16 K / Afișări pagină 79000

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:

 

Intrebarea despre….

Nr. chestionare / % punctaj obtinut

FB B
Respectarea cerinţele biletului de trimitrere / a cererii de analize 17 / 100% 0
Comportamentul personalului 17 / 100% 0
Modul de recoltare probei biologice 17 / 100% 0
Consilierea pacientului 17 / 100% 0

Nota: maxim=100%,  minim=80%

2.Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 17 / 1

3. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

31.05.2024
Elaborat de RMC
Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.