Rezultate chestionar pacienti

ianuarie – iunie 2018

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei

  1. Sondaj efectuat de: Laboratorul de analize medicale ANALIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: ianuarie – iunie 2018
  4. Persoane intrebate: pacienţi din ambulator, medici de familie şi medici specialişti, asistenţi medicali cabinete.
  5. Numar de chestionare emise: 25
  6. Numar de chestionare returnate: 15
  7. Numar de chestionare cu răspuns şi semnatură: 15
  8. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0 (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  9. Au răspuns la chestionare: 10 pacienţi şi 5 medici

Evaluare rezultate şi concluzii:

  1. S-a cerut cuantificarea activităţii din laborator:
Intrebarea despre….

Total punctaj

Total posibil

Media punctaj obtinut

Calitatea rezultatelor

85

90

95 %

Dotarea /Performanţa aparatura

80

90

89 %

Amabilitatea personalului

85

90

94 %

Profesionalismul personalului

85

90

94 %

Timpul de eliberare rezultate

85

90

94 %

Modul de eliberare rezultate

85

90

95 %

Nota: maxim=5, punctaj total posibil= 90 pct.

  1. S-a cerut opinia despre calitatea serviciilor oferite
Intrebarea despre… Foarte bună Bună Satisfacatoare Nu raspunde
Calitatea serviciilor

85 %

15 %

0

0

  1. S-a cerut opinia despre gama de analize oferite:
Intrebarea despre… Foarte bogată Bogată Acceptabilă Nu raspunde
Gama de analize

60%

40%

0

0

  1. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea laboratorului.
  2. Se constată un relativ dezinteres pentru feedback din partea clienţilor, în special din partea medicilor (20 %)

Elaborat de RMC

Luat la cunoştinţă, director laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.