Rezultate chestionar pacienti

iulie – decembrie 2018

Informatii despre rezultatele procesului de evaluare a satisfactiei clientilor

Proces verbal de evaluare a satisfacţiei – 21.12.2018

  1. Sondaj efectuat de:  Laboratorul  de analize medicale  ANALIMED
  2. Documente de referinţă: SR EN ISO 15189:2013, cap.4.1.2 îmbunătăţire continuă
  3. Perioada sondajului: iulie –  decembrie 2018
  4. Persoane la care se adreseaza chestionarul: pacienţi din ambulatoriul de specialități paraclinice, medici trimițători (medici de familie şi medici specialişti), asistenţi medicali din cabinete medicale.
  5. Numar de chestionare emise, pe suport de hârtie:  25
  6. Numar de chestionare returnate: 24
  7. Numar chestionare completate online: 8
  8. Numar de chestionare cu  răspuns şi semnatură:  24
  9. Numar chestionare cu răspuns anonim: 0  (Nota: NU se solicită declararea identităţii!)
  10. Au răspuns la chestionare: 14  pacienţi şi 10 medici

Evaluare  rezultate  şi  concluzii:

  1. S-a cerut  cuantificarea  activităţii  din  laborator:
Intrebarea despre….

% mediu punctaj obtinut din chestionare

Calitate rezultate analize

96 %

Dotare / Performanţa / aparatură

90 %

Amabilitate și profesionalism personal

97 %

Timpul de eliberare rezultate

95 %

Modul de eliberare rezultate

95 %

Nota: maxim=5, punctaj total posibil= 100 pct.

2. S-a cerut  opinia despre calitatea serviciilor oferite

Intrebarea despre… Foarte bună Bună Satisfăcător Nu  raspunde
Calitatea  serviciilor

90 %

10 %

0

0

3. S-a cerut opinia despre gama de analize oferite:

Intrebarea despre… Foarte bogată Bogată Acceptabilă Nu  raspunde
Gama  de  analize

70%

30%

0

0

4. Chestionare completate la sediu / chestionare completate online = 24 / 8
5. In perioada analizată nu au fost pacienţi / clienţi nemultumiţi şi nu au existat sesizări către conducerea  laboratorului.

Elaborat  de  RMC

Luat la cunoştinţă, Director Laborator

Chestionar pacienti

Parerea Dvs. ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile.